SELAMAT MELAYARI MYBLOG

MUAT NAIK TERKINI DI BLOG SAYA

Jumaat, 15 Mei 2009

MSSD Muar Tenpin Bowling


pada 21-23 April lepas telah berlangsungnya pesta Tenpin Bowling MSSD Muar 2009 yang diadakan di Muar Perfect Bowl, Bakri. pasukan sekolah aku menghantar 1 pasukan lelaki bawah 18 aje memandangkan pasukan ini aje yang boleh dibawa 'berlaga'. alhamdulillah setelah 3 tahun mencuba, pasukan sekolah aku muncul naib johan acara berpasukan dengan menewaskan 10 buah sekolah yag lain. tewas dengan smk tun perak dengan perbezaan 15 pin sahaja. pasukan sekolah aku diwakili Luqman, Zulfakar Fahmi, Aiman dan Azran. 2 peserta layak ke acara masters iaitu Zulfakar yang mendpat tempat kedua individu dan Luqman yang mendapat tempat ketiga individu untuk pemilihan wakil daerah malangnya cuma Luqman sahaja yang berjaya mewakili muar ke pesta MSSJ yang dijadualkan pada 5-7 mei di Daiman Bowl, Taman Johor Jaya. Tahniah SMKBP. Nak tahu sapa jurulatihnya.......hehehe...aku la....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...