SELAMAT MELAYARI MYBLOG

MUAT NAIK TERKINI DI BLOG SAYA

Isnin, 14 November 2011

Konvo UTHM Norliza

pada 29 Oktober yang lepas merupakan hari yang bersejarah buat kedua-adik iparku....iaitu kenduri kahwin rumah suami Suhana dan juga hari konvokesyen UTHM untuk semua graduan termasuklah Norliza. Norliza menamatkan pengajian Ijazah Sarjana Muda dalam bidang kejuruteraan Universiti Tun Hussin Onn Malaysia, Parit Raja, Batu Pahat, Johor.
Maka kami terpaksa berpecah dua rombongan, iaitu satu rombongan mengikuti konvo Norliza dan satu lagi rombongan ke kenduri rumah Hasib iaitu suami Suhana di Benut, Pontian. Apabila telah seleai majlis di Benut, kami bergegas pula ke UTHM, nasib baik majlis belum tamat. kira-kira jam 5.30 petang, baru lah graduan sesi petang keluar dari dewan. sempatlah bergambar semuanya.
Tahniah buat Suhana yang melangsungkan perkahwinan dengan jejaka pilihannya Hasib dan tahniah juga buat Norliza kerana berjaya menggenggam segulung ijazah. Keluarga kami tahu betapa perit dan susahnya Norliza dalam pengajiannya terutama semasa semester akhir dalam penyediaan bahan projek.

1 ulasan:

beepoohliza berkata...

terima kasih pada semua...mmg sakit waktu semester akhir..akhirnya berbaloi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...