SELAMAT MELAYARI MYBLOG

MUAT NAIK TERKINI DI BLOG SAYA

Selasa, 18 Mei 2010

Hari Guru SMKBP


pada hari semalam 17 Mei, pihak sekolah telah mengadakan sambutan Hari Guru peringkat sekolah. Acara bermula jam 9 pagi dengan perarakan masuk semua guru diketuai oleh Pengetua diiringi dengan paluan kompang ke Dewan Blok F. Aku dipertanggungjawabkan dengan membaca doa. setelah selesai GPK Hem En Ahmad Lutfee membacakan perutusan Ketua Pengarah Pelajaran manakala GPK 1 En Zainuddin Jaini membacakan perutusan Menteri Pelajaran Malaysia.




Seterusnya ialah bacaan lafaz ikrar hari guru yang diketuai oleh Pengerusi Kelab Guru dan Kakitangan En Asrul dan nyanyian lagu Guru Malaysia oleh semua. Para pelajar SMKBP telah menyumbangkan kek yang besar dan dipotong oleh barisan kepimpinan.


Acara pelajar dimulakan dengan sajak, tarian tradisional, tarian moden, nyanyian lagu 60-an, lagu moden. Manakala acara guru pula ialah nyanyian, pertunjukan fesyen dan anugerah-anugerah yang disampaikan oleh pelajar.

Majlis sambutan tamat jam 1 tengahari, semua pelajar pulang manakala ada jamuan makan tengahari untuk semua guru dan tetamu jemputan PIBG.


Inilah antara hadiah yang aku dan isteriku terima semalam. aku tak banyak,menumpang hadiah isteri aku je..

Selamat hari Guru...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...