SELAMAT MELAYARI MYBLOG

MUAT NAIK TERKINI DI BLOG SAYA

Jumaat, 14 Mei 2010

Surat Kenaikan Pangkat Gred DG44


alhamdulillah pada hari ini 14 Mei aku menerima surat kenaikan pangkat PPPS Gred DG41 ke Gred DG44 (KUP) sebagai Guru Cemerlang di Kementerian Pelajaran Malaysia. Aku sebenarnya telahpun memangku GC DG44 sejak tarikh lantikan aku iaitu 25.8.2008. dan surat kenaikan pangkat ini juga berkuatkuasa tarikh yang sama dengan lantikan aku sebagai GC iaitu 25.8.2008. Aku akan bekerja sebagai guru dengan lebih dedikasi dan penuh rasa komitmen dan tanggungjawab yang tinggi bagi memastikan anak-anak didikku berjaya dalam hidup mereka.

1 ulasan:

UMMU AMIR berkata...

Salam haji...memang lambat ke surat lantikan tu? Ana dapat tahu lulus gc gred dg44 bulan januari 2010 untuk yang kena observe bulan 10 2009, tpi hingga kini belum dapat surat lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...