SELAMAT MELAYARI MYBLOG

MUAT NAIK TERKINI DI BLOG SAYA

Jumaat, 20 Disember 2013

Legoland Malaysia 2013


alhamdulillah cuti akhir tahun aku sempurnakan hajat anak-anak yang nak pergi ke Legoland Malaysia. dengan berbekalkan 2 keping kupon tiket percuma untuk kanak-kanak, kami cuma bayar untuk 2 tiket dewasa sahaja iaiatu rm140 seorang, so jumlahnya rm280. dah bayar, dapat lagi plak 4 tiket percuma untuk bulan Januari 2014....hmmmm..boleh datang lagi.

kami sampai jam 10.30 beli tiket dan terus masuk.alia dan afif memang teruja la sangat. bermula dengan pakcik lego yang berdengkur, terus ke Lego Driving School. afif kena masuk yang junior punya. kat sini ok cuma nak beratur tunggu giliran yang agak lama. permainan dan tempat yang kita nak lawat memang banyak sangat.


jam 1.20 plak ada pertunjukan silap mata. sempatlah kami merehatkan kaki yang dah mula letih.pastu sambung lagi masuk macam2 tempat. sampailah ke petang. jam 5.30 petang baru keluar. dalam kereta dok pikir nak datang lagi sekali sebab ada banyak lagi tempat yang belum sempat pergi. tiket free dah ada. pilih tarikh jelah. apapun anak-anak aku seronok dan tercapai sudah nak ke Legoland Malaysia Nusajaya.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...