SELAMAT MELAYARI MYBLOG

MUAT NAIK TERKINI DI BLOG SAYA

Sabtu, 10 April 2010

Kejohanan Bowling Hari Polis 2010

Pada 10 April 2010 Sabtu Jam 10 pagi di Muar Perfect Bowl telah diadakan kejohanan Tenpin Bowling Sempena Hari Polis. Ianya dianjurkan oleh Maktab Teknik PDRM Bakri. Kejohanan ini dijalankan antara jabatan-jabatan kerajaan daerah Muar dan antara yang mengambil bahagian ialah maktab teknik PDRM, Pejabat Pelajaran Daerah, Jabatan Pengangkutan jalan, Tenaga Nasional Berhad, Telekom Malaysia, Kumpulan Wang Simpanan Pekerja, Jabatan Pengairan Saliran, Jabatan Agama Islam dan banyak lagi. hasilnya 20 pasukan dibentuk yang terdiri daripada 3 orang bagi satu pasukan. Pejabat Pelajaran daerah menghantar 2 pasukan.


Ini adalah pasukan Pejabat Pelajaran Daerah yang terdiri daripada Azrun selaku ketua pasukan, aku dan Reza....Pasukan ini dapat tempat keenam dari 20 pasukan yang bertanding dengan purata jatuhan pin 170.0. Azrun seorang yang dapat melangkah ke acara masters.


Ini pula pasukan kedua Pejabat Pelajaran Daerah yang terdiri daripada Che Mad selaku ketua pasukan, Ghafar dan Shahrizan.


Ini antara aksi-aksi yang sempat dirakam sepanjang kejohanan..dan berita baiknya ialah.....


Azrun telah muncul sebagai Juara Masters dengan jatuhan pin 255 mengalahkan 14 peserta masters yang lain...terima kasih kat Azrun kerana selepas itu dia belanja kitaorang makan tengahari kat restoran depan taman rumah aku.Tahniah..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...