SELAMAT MELAYARI MYBLOG

MUAT NAIK TERKINI DI BLOG SAYA

Khamis, 14 Mei 2009

AL-FATIHAH

Pada 3hb mei yang lepas, rakan karib saya Khairudin Janin telah kembali ke rahmatullah pada 11.50 malam 3hb Mei 2009 kerana masalah kesihatan sakit jantung. aku terkejut dengan berita ini kerana aku pernah melawat allayarham di hospital dan minggu lepas aku diberitahu allahyarham discaj dari sepital dan menampakkan tanda-tanda sihat sehiinggalah pada hari tersebut mengadu sakit dada dan sesak nafas. allahyarham merupakan seorang yang baik dan mudah mesra dengan orang ramai.allahyarham juga merupakan pengapit aku semasa aku bernikah dengan oumah aku.banyak kenangan aku dengan allahyarham semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh beliau dan ditempatkan di kalangan orang yang dikasihi Allah. ALFATIHAH!!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...