SELAMAT MELAYARI MYBLOG

MUAT NAIK TERKINI DI BLOG SAYA

Sabtu, 29 Ogos 2009

Kursus Profesionalisme GPI dan J-Qaf Muar Ledang 2009






Pada 15 Ogos yang lepas telah berlangsung Kursus Profesionalisme GPI dan J-Qaf untuk semua sekolah menengah dan rendah dalam daerah Muar dan Ledang. Kursus ini berlangsung di Pekembar Pagoh dan dihadiri oleh hampir 500 orang guru pendidikan islam dan j-qaf. slot pertama diisi oleh En Azizul Rahman iaitu Guru Cemerlang Gred Khas C Bahasa Melayu manakalan slot kedua pula diisi oleh sahabat baik aku semasa di Jordan iaitu Dr Arif Salleh Rosman. dah hampir 12 tahun tak jumpa Dr Arif...sekarang beliau di UTM Skudai. petang pula sesi bersama Timbalan Pengarah SPI dari putrajaya dan ditutup dengan rasminya oleh YB Dr Shahrudin. banyak info baru yang aku dapat dari kedua-dua penceramah dan akan aku gunakan dan murnikan lagi apa yang telah aku miliki.

1 ulasan:

zino berkata...

salam kenal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...