SELAMAT MELAYARI MYBLOG

MUAT NAIK TERKINI DI BLOG SAYA

Selasa, 13 Oktober 2009

MSKPP Muar 2009


pada 10 okt lepas aku telah mengambil bahagian dalam pemilihan skuad tenpin bowing daerah muar yang diadakan di Muar Perfect Bowl Bakri. malangya aku jatuh ke tempat ke-6 sedangkan skuad perlukan 5 lelaki dan 5 perempuan sahaja. yang dapat ialah fahmi, mazlan, hambali, azrun dan che mad. tetapi rezeki aku agaknya salah seorang tarik diri kerana nak main sukan lain. seorang tak dibenarkan main 2 sukan...jadi alhamdulillah rezeki aku. punca aku tak perform ialah bola yang dah lama tidak di'polish' jadi snap dan dia punya back end tak mantop gitu.....kejohanan Majlis Sukan Dan Kebajikan Perkhidmatan Pendidikan Negeri akan diadakan di batu pahat pada 23-25 okt ni....doakan untuk aku....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...