SELAMAT MELAYARI MYBLOG

MUAT NAIK TERKINI DI BLOG SAYA

Sabtu, 9 Oktober 2010

MSKPP Muar 2010

Tarikh : 9 Oktober 2010
Hari : Sabtu
Jam : 10pg - 1 tengahari
Tempat : Muar Perfect Bowling Centre
Telah berlangsung Pesta Majlis Sukan dan Kebudayaan Perkhidmatan Pendidikan (MSKPP) Daerah Muar bagi acara tenpin bowling. Kejohanan ini bertujuan untuk memilih wakil bagi daerah Muar ke kejohanan peringkat negeri Johor yang dijangkakan akan diadakan di Ampang Superbowl Johor Baharu pada 28 dan 29 Oktober nanti..
Hampir 50 orang telah menyertainya terdiri daripada warga pelajaran sekolah rendah, menengah dan juga dari warga PPD sendiri. Aku pun ambil kesempatan untuk mencuba nasib. Sejak 2004 sehingga 2009 aku tidak pernah terlepas peluang mewakili daerah Muar ke MSKKPP Johor. Tahun 2007 aku dapat mewakili MSKPP Johor ke MSKPP Malaysia yang diadakan di Ampang Superbowl Ipoh Parade...Johor Juara buat kali pertama..dan mengekalkan untuk 2008 dan 2009...
Untuk kejohanan Muar hari ni, sejarah tercipta apabila Johan, Naib Johan dan Ketiga mendapat jatuhan pin yang sama iaitu 710..dan kemenangan dikira melalui game terakhir..
akhirnya aku dapat tempat ketiga kerana balingan terakhir aku cuma jatuhkan 8 pin saja sedangkan aku sudahpun mendapat 2 strike sebelum itu di frame ke-10 dan bonus frame....kalau dapat 9 pin, jumlah aku 711 dan juara la aku...tapi takpe..aku bersyukur dengan tempat ketiga...janji dapat wakil Muar.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...