SELAMAT MELAYARI MYBLOG

MUAT NAIK TERKINI DI BLOG SAYA

Isnin, 12 September 2011

Marhaban Hari Raya AidilfitriTahun 2011

pada hari Jumaat yang lepas 9 September, aku telah bersetuju menerima kunjungan Marhaban Taman aku. dah dua tahun tak buat, tak sempat..alhamdulillah kali ni ada masa dan tenaga, aku buat, malam tu rumah aku yang mula-mula sekali.
Juadah yang sempat dihidangkan ialah satay ayam dan daging, kuih tako, karipap dan air mangga. Marhaban
Lelaki dan Perempuan yang datang banyak gak , adalah dalam 80 orang, penuh sesak rumah aku, dan makanan pun alhamdulillah habis dan tiada pembaziran yang berlaku...
tahun depan boleh ambil lagi, kali ni perancangan lain la pulak dengan kawan-kawan..tunggu tahun depan la...Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin dariku Abu Afif sekeluarga...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...