SELAMAT MELAYARI MYBLOG

MUAT NAIK TERKINI DI BLOG SAYA

Ahad, 9 Oktober 2011

Selamat Hari Lahir Buat Isteriku

pada 8hb Oktober lepas ialah hari ulangtahun kelahiran bagi isteriku Erdalina yang ke 34. pagi tu isteriku ke sekolah kerana ada latihan rumah sukan dan seterusnya ada mesyuarat guru. aku dan anak-anak ke bandar Muar untuk mencari hadiah yang sesuai bagi isteriku dan akhirnya berjumpa..balik je dari sekolah, aku sudahpun meletakkan hadiah harijadi tersebut di atas katil di bilik kami...apalagi tersenyum la isteriku dengan ucapan terima kasih..aku kata hadiah ni aku dan anak-anak yang pilih....semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki sayangku..
dan pada malamnya pula aku bawa familiku makan makan di restoran ikan bakar Wak Jos di Sabak Awor, Muar..berselera semuanya makan, ada satay, ada sayur, ada ikan pari, ada sotong tepung, ada otak-otak dan juga sup ayam.....berbaloi la..harga pun ok sesuai dengan juadah yang terhidang...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...