SELAMAT MELAYARI MYBLOG

MUAT NAIK TERKINI DI BLOG SAYA

Sabtu, 5 November 2011

Walimatul Urus Adik Ipar

pada 22 Oktober yang lepas telah berlangsungnya pernikahan adik iparku Suhana dengan pasangan hidupnya Hasib di Felda Nitar 1. Majlis berlangsung dengan ketibaan rombongan pengantin lelaki pada jam 10 pagi dan diletakkan mereka di rumah persinggahan untuk persiapan pengantin. aku plak ditugaskan sebagai orang perhubungan antara rombongan pengantin lelaki dan rombongan pengantin perempuan. Alhamdulillah segala-galanya berjalan lancar apabila Hasib melafazkan akad nikah terimanya tepat jam 10.45 pagi dalam keadaan yang sangat tenang sekali. Teringan masa aku bernikah 9 tahun lepas, rumah persinggahan yang sama dan sebaik sahaja aku melafazkan akad aku terima nikah, hujan mulai turun.....alhamdulillah semua berjalan dengan baik dan lancar. Buat Hasib dan Suhana, tahniah dan semoga kekal ke akhir hayat...Mereka berbulan madu di Cameron, jangan lupa ole-ole untuk along sekeluarga ya...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...