SELAMAT MELAYARI MYBLOG

MUAT NAIK TERKINI DI BLOG SAYA

Sabtu, 12 Disember 2009

AlFatihah


AlFatihah buat Ust Arman Md Rusoff...atase pendidikan di MSD Jordan yang telah kembali ke rahmatullah akibat serangan strok....Allahyarham merupakan seorang yang baik dan aku mula mengenalinya ketika sama-sama berkursus di Pusat Bahasa Arab Nilam Puri, Kelantan sebagai kursus wajib sebeum sama-sama melanjutkan pelajaran di Timur Tengah....destinasi kami adalah Jordan pada september 1993. dia dapat University of jordan manakala aku di Mu'tah University. tetapi hubungan dengan kami dekat sebab isterinya sama universiti ngan aku. aku harap isterinya Ustazah Suriani dan anak2nya tabah dan sabar dengan dugaan...berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul...sebenarnya aku mengharapkan dan yakin kita semua mengharapkan beliau akan sembuh...2-3 hari kebelakangan ini macam2 sms dan shoutbox di blog beliau tentang keadaannya....kuharap berita ini tidak benar walaupun kawan2 lain dah maklumkan pada aku dan ada yang masih lagi percaya Ust Arman still kat ICU dan masih hidup..itu yg kuharapkan...tetapi andaikata ini sudah suratan beliau telah pergi...kita relakan pemergiannya....barangkali lepas ini giliran kita pula......

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...