SELAMAT MELAYARI MYBLOG

MUAT NAIK TERKINI DI BLOG SAYA

Ahad, 14 Mac 2010

SPM 2009


pada 11 Mac yang lepas maka terjawablah sudah persoalan yang bermain di fikiran semua calon SPM 2009 apabila telah diumumkan keputusan tersebut. alhamdulillah sekolah aku telah mendapat tempat ketujuh daripada 33 buah sekolah dalam daerah di belakang sekolah-sekolah premier dan elit seperti MRSM, Sekolah Sains dan sebagainya. dan sekolah aku juga telah diumumkan sebagai sekolah yang menduduki tempat pertama dalam senarai sekolah menengah harian dalam daerah aku. tahniah buat semua guru terutama guru Bahasa Melayu yang senantiasa berusaha bagi meningkatkan dan mempertahankan kelulusan Bahasa Melayu. Subjek aku? Alhamdulillah matapelajaran Tasawwur Islam aku mendapat keputusan 100% pada tahun 2009 iaitu menepati sasaran yang ditetapkan oleh pihak sekolah cuma untuk Pendidikan Islam agak mengecewakan kerana turun sedikit berbanding 2008 dan ada 12 orang pelajar kelas 'belakang' yang gagal. walaupun kelas tersebut bukan di bawah jagaan aku tetapi aku mengambilnya sabagai satu rasa tanggungjawab dan akan berusaha bagi mengkaji punca kegagalan pelajar tersebut dan memastikan bagi tahun ini insyaallah tiada pelajar yang gagal. Doa dari sahabat blogger amatlah diharapkan....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...