SELAMAT MELAYARI MYBLOG

MUAT NAIK TERKINI DI BLOG SAYA

Sabtu, 22 Mei 2010

Jejak Kasih 13 Tahun


apabila aku dapat tahu yang sahabat aku nak datang Muar bagi ceramah iaitu Ustaz Hasrizal, aku mencongak dalam kepala untuk mengajak beliau dan pasukan STC nya bermalam di rumah aku sahaja. Alhamdulillah beliau bersetuju. Jadi malam tadi jam 1 pagi beliau dan pasukannya sampai di rumahku. Ya Allah hampir 13 tahun tak berjumpa sejak aku graduasi dari Mutah Universiti of Jordan pada tahun 1997. Jadi kesempatan berjumpa kami saling bertukar cerita dan pengalaman. Beliau pernah berkhidmat sebagai Imam di Ireland Utara sebelum kembali bertugas di Malaysia sebagai konsultan dan pakar motivasi serta beliau juga seorang ustaz yang berjaya. banyak kenangan kat Mutah sekitar 1993-1997 kami bongkarkan dan terkenang kembali masa belajar. Dalam gambar ialah dari kiri ialah Danial (PA), aku, Hasrizal, Syakir dan Zul.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...